Riders.info.pl

Pełna wersja: Wyscigi uliczne u pepiczkow
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Jest plan aby wieksza grupa spotkac sie na wyscigach ulicznych w Radwanicach -jedyny dostepny termin dla mnie Smile ......2-3.07  ....zapodaje z wyprzedzeniem aby ogarnac temat....
dawajcie znaka, kto chetny... 3ba sie juz zakrecic za jakims lokum... pozniej moze byc ciezko znalezc cos ciekawego...
oooo takie cos znalazlem;
UBYTOVÁNÍ - Moźliwość zakwaterowania  
http://www.penzionmagda.eu
http://www.hotel-taurus.cz
http://www.koleje-slezska.cz
http://www.pensionurasku.cz
http://www.jan-maria.cz

albo jakies pole............
za duzo tego, niechce sie mi czytac - wybierz cos/cokolwiek
dobrze bybylo jakby ze sniadaniem
To i ja się dopisuję, do towarzystwa Smile
wiec ekipa już powoli się robi Smile
(05-04-2011, 09:58 AM)marchewa link napisał(a): [ -> ]za duzo tego, niechce sie mi czytac - wybierz cos/cokolwiek
dobrze bybylo jakby ze sniadaniem

pierwszy z brzegu....
Ceny pokojů:
  1 osoba/noc 650,- kč
  2 osoby/noc 850,- kč
Snídaně:  50,- kč/osoba
tylko nie wiem jak z wolnymi miejscami...
To teraz sie zakrecilem.....zaufany powiedzial ze w Radwanicah beda wszystkie klasy a w Terlecku(27-28.08) beda tylko do 250cc a na oficjalnej stronie jest na odwrót !!!

Cytat:Okruh Františka Bartoše Ostrava
03.07.2011 00:00

TERMÍN                                      02. – 03.07. 2011

TŘÍDY          SPORT125    GP125    SPORT250   GP250    SUPERMONO   OPEN 600


Cytat:Zlatý kahane c na Těrlickém okruhu

TERMÍN                               27. – 28.08. 2011

TŘÍDY        SPORT250   GP125   GP250    SUPERMONO    OPEN 600        OPEN 1000


czym się kierujemy ilością klas ? czy trudnością toru?

zaczerpniete z http://www.roadracing.pl  

Cytat:Historia:

Pierwszy wyścig w Terlicku odbył się 29 sierpnia 1965 roku. W roku 1967 wyścigi przybrały międzynarodową formę. Niestety już w 1968 zostały przerwane przez interwencje „bratnich” narodów na Czechosłowacje. Wyścigi po tym incydencie odbywały się nieprzerwanie przez kolejne lata, aż do roku 1990. W zeszłym roku na szczęście, po 17 latach przerwy, znów wróciły do terminarza „czech road racing”.
Szczególnie w latach 60-tych terlicki wyścig zwany „Zlaty Kahanec” cieszył się dużą popularnością, zarówno wśród zawodników, jak i fanów wyścigów drogowych.
Na trybunach gromadziło się wówczas około 30 tys. widzów. Wyścigi odbywały się w następujących klasach: 50 ccm , 125 ccm, 250 ccm, 350 ccm, 500 ccm oraz Superbike.
W 1983 roku ze względu na bezpieczeństwo zawodników zmieniono kierunek toru, który jest do dziś prawoskrętny. Trasa „Zlatego Kahanca” zaczyna się z przy lewym brzegu Jeziora Terlickiego, zakręca w miejscowości Terlicko (około 4 tys. mieszkańców) w stronę Havirova, aby później na rondzie w Bludovicach skręcić w stronę Zivotic.
Trasa ma 6 km długości, przypomina kształtem trójkąt, na każdej prostej znajdują się szykanki. Jest to najszybszy tor wytyczony na czeskich publicznych drogach.
Między 1967 a 1990 rokiem w zawodach wzięli udział zawodnicy z 26 krajów, m.in. gwiazdy wyścigów Grand Prix: Silvio GRASSETTI (ITA), Gula MARSZOWSKI (SUI), Kurt Ivan CARLSSON (S), František Šťastný (CZ), etc.
Jednymi z największych bohaterów „Zlatego Kahanca” byli: czterokrotny zwycięzca w klasie 250cc, Holender Stamsnijder André (1987 - 1990) oraz trzykrotny zwycięzca, Jugosłowianin Janeza Pintar (1983 do 1985) w 125 ccm. Trzy lata z rzędu zwyciężał Węgier - János Drapál (1974 – 1976) w klasie 350cc. W 1979 r. Austryjak Grunwald Hartman zwycięża w trzech rożnych klasach.
W latach siedziemdziesiątych startował i zwyciężał na trasie "Zlatego Kahanca" Polak Ryszard Mankiewicz. Dwukrotnie zdobyl pierwsze miejsce w klasie 125 cc (1970 - 1971) oraz znalazł się trzykrotnie na podium w klasie 50 cc (1970 -1972).
Niestety podczas wyścigów nie obyło się bez ofiar śmiertelnych. W latach 1973 i 1975 zginęło dwóch Niemców: Ewige Karl-Heinz i Hans Rudolph. W 1979 roku zginął Czech Jaroslav Franc i Niemiec Harald Johler. W latach osiemdziesiątych ginie kolejnych dwóch zawodników: 1982r. - Olaf Zingel z NRD oraz Anglik Z. Louis w 1987r.

http://www.terlickyokruh.nomlit.cz
[Obrazek: terlicko.jpg]
PLÁN OKRUHU - Charakterystyka toru wyścigowego


Charakterystyka toru wyścigowego:


Długość toru - 3.500 m
Min. szerokość toru - 6 m
Max. szerokość toru - 8 m  
Różnica wysokości - 28 m
zakręty lewo - 10
zakręty prawe - 6
ilość retaederów - 2
Nawierzchnia toru wyścigowego jednolita powierzchnia asfaltowa
Pojemność toru:
Motocykle solo 35
Sidecar 20
Pole position z lewej strony

Tor prowadzi przez miejscowe cześci miasta Ostravy(Slezská Ostrava i Ostrava Radvanice). Kierunek wyścigów jest przeciwny do kierunku wskazówek zegara.

[Obrazek: radvanice.jpg]
Misiu, nic kurwa nie rozumiem ..
na ten pod koniec sierpnia mielismy jechac ??//??//??
tanie to sniadanie- fajnie, ale z jajecznica ?Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10