05-17-2011, 05:21 PM
06-26-2011, 10:22 AM
Poniechaj...... przerabiałem temat oplotów u siebie, pojeździłem z oplotami i bez na kilku bajkach i stwierdzam to samo co inni pisali: jak nie potrzebujesz żylety na tor gdzie liczą sie milimetry, centymetry a ostre hamowanie co zakręt to lepiej kasę wydać na dobre klocki i piwko.....
06-26-2011, 09:16 PM
mam jeszcze ori fabryka...
nie wiem czy ze starości nie są nie teges ;D
nie wiem czy ze starości nie są nie teges ;D
06-26-2011, 09:17 PM
Czy teges czy nie dowiesz się przy awaryjnym hamowaniu niestety...... :-X
07-03-2011, 07:08 AM
(06-26-2011, 10:22 AM)MOTOMYSZOR link napisał(a): [ -> ]Poniechaj...... przerabiałem temat oplotów u siebie, pojeździłem z oplotami i bez na kilku bajkach i stwierdzam to samo co inni pisali: jak nie potrzebujesz żylety na tor gdzie liczą sie milimetry, centymetry a ostre hamowanie co zakręt to lepiej kasę wydać na dobre klocki i piwko.....popieram, u mnie też są oryginalne jeszcze AD 1991, muszę zmienić, ale innej alternatywy to chyba mieć nie będę jak oplot stalowy
07-06-2011, 09:17 PM
(05-17-2011, 05:21 PM)Valenciano link napisał(a): [ -> ]Przewody w oplocie do Virago 1100 rocznik 98 USA co może oznaczać jak do 94 EU :-\
Sfffffego czasu pamiętam .
Była dyskusja .
Oplocie Ili niet.
Do sprzętów ekstreme tak.
Do poczciwej wiagry niet.
Jest coś takiego jak wydajność pompy .
Starsze modele jak to starzy motomici zwą.
Pompa tych kocha dozowanie.
Po polskiemu czujesz ile wciskasz.
Niestety z organoleptyki bierze i nagle stop.
Uślizg przedniego koła i Sabinka bum.
Oploty to wynalazek dla duali.
Pozdrawiam
07-07-2011, 07:30 AM
czyli zamawiam w serwisie fabryczne, gumowe 
