Riders.info.pl

Pełna wersja: Nowa Suzuki GSV-R 800cc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na stronie zespolu MotoGP Suzuki Rizzla mozna zobaczyc specyfikacje i wyglad nowego modelu Suzuki na sezon 2010
http://www.rizla-suzuki-motogp.co.uk/gal...346_SUZUKI
Ja się mogę zabardzo nie znać ale tarcze hamulcowe to są zrobione z jakiegos huj wie czego. Znający się na temacie proszony o wyjaśnienie co to za wynalazek
już ci Neciu wyjaśniam  8)
tarcze jak tarcze - metalowe som
a ciemne takie bo klocki się skońcowały i żeby tłoczki oszczędzić to je ojeum potraktowany dla ślizgu lepszego  :^)
Kevo tylko tutaj nie mowa o klockach a o tarczach.....wykonane sa przez Brembo...ciezko cus znalesc ale standartowo ..lekkosc/wytrzymalosc przez co mozna zastosowac ciensze tarcze czyli zaoszczedzic na wadze ...wyzsze temp. pracy podczas hamowania lepsze odprowadzanie ciepla itp itp


na oficjalnej stronie Brembo nie ma slowa o tych tarczach...o klockach jest ....jedyne co znalazlem to o monoblocku ..

Cytat:ZACISK MONOBLOC M4

Zacisk typu monoblock M4 wprowadza na zupełnie nowy poziom osiągi mocy hamowania i kontroli nad pojazdem.
Koncepcja monoblock jest identyczna jak w Moto GP i SBK, ale opiera się na wykorzystaniu odlewu z zastosowaniem rdzeni wykonanych w nowoczesnej technologii.
Jest to zacisk 4-tłoczkowy o średnicy 34mm i dwa klocki cierne o dużej powierzchni, pozwalające na skuteczne odprowadzenie ciepła. Zastosowano tutaj materiały cierne o wysokich parametrach.
Razem z zaciskami opracowano nową tarczę o średnicy 330mm, z tylko 6 perforacjami i o masie własnej niezwykle skupionej, co przekłada się na wysoki komfort jazdy.

Rozwiązanie M4 powstało z przeznaczeniem dla motocykla Ducati 1098, ponadto znajdzie zastosowanie w nowych modelach MV Augusta (F4 RR 312 i Brutale 1078RR), KTM (RC8) oraz BMW (HP2 SPORT).


jest tez jeden artykul przetlumaczony juz w automacie przez google o tarczach karbonowo ceramicznych CCM-R
http://translate.google.pl/translate?hl=...rembo.com/

Cytat:NEW BREMBO CCM - DISC R
Brembo przedstawia CCM-R, nowe węgla materiałów ceramicznych tarcz hamulcowych na rynku wyścigów.

TNowych Brembo-R CCM jest produktem wieloletnie doświadczenie nagromadzone przez Brembo w dziedzinie materiałów węglowych hamulców stosowanych w F1, w połączeniu z wiedzy zdobytej przez spółkę w CCM aplikacji dla ruchu drogowego.

Główne zalety nowego dysku Brembo CCM-R są:
- Wysoka przewodność cieplna i maksymalną siłę hamowania, typowe F1 dysk węgla;
- Wytrzymałość i wszechstronność, kluczowe cechy węgla materiału ceramicznego dla ruchu drogowego.
Ten nowy CCM-R zajmie jego miejsce obok istniejących płyt CCM jako części przeznaczone do ekstremalnych zastosowań, a jest to produkt przeznaczony do stosowania w połączeniu z tradycyjnymi organicznych lub materiałów ceramicznych tarcia.
Nowych Brembo-R CCM mają na celu pokazać swoje prawdziwe kolory w aplikacjach wytrzymałość i wszędzie tam, gdzie jest potrzeba rozproszenia znacznej ilości energii, a zarazem zapewnia wyjątkową trwałość i unfaltering wydajności.

Wybranych materiałów i oryginalnych procesów, badania i optymalizowany do produkcji CCM-R Brembo, odzwierciedlają najnowszy stan wiedzy w dziedzinie technologii przeznaczonych do płyt ceramicznych węgla i doprowadziły do powstania produktu o najwyższej funkcji technicznych.

Ponadto doświadczenie nabyte w tworzeniu płyty węgla w F1, w połączeniu z wykorzystaniem najbardziej innowacyjnych obliczeniowej dynamiki płynów (CFD) technik modelowania, doprowadziła do określenia systemu odpowietrzania Brembo CCM-R, który zapewnia temperaturę pracy będzie kontrolowane i maksymalną wydajność w żadnym dynamiczny stanie.

Ze względu na jego wyjątkowe specyfikacji, Brembo-R CCM może domagać się stanowiska bezwzględną wyższość nad wszystkimi węgla wyroby ceramiczne, stosowane obecnie w świecie sportów motorowych konkurencji.

A tutaj orginal :
Cytat:NEW BREMBO CCM - R DISC

Brembo presents CCM-R, the new carbon ceramic material brake disc for the racing market.

The new Brembo CCM-R disc is a product of many years of experience accumulated by Brembo in the field of carbon brake materials used in F1, combined with the expertise acquired by the company in CCM applications for road use.

The main advantages of the new Brembo CCM-R disc are:
- high thermal conductivity and maximum braking power, typical of an F1 carbon disc;
- durability and versatility, the key features of carbon ceramic material for road use.

This new CCM-R will take its place alongside the existing CCM disc as a component intended for extreme applications, and is a product designed for use in conjunction with traditional organic or ceramic friction materials.

The new Brembo CCM-R disc is designed to show its true colors in endurance applications, and wherever there is the need to disperse appreciable amounts of energy, while delivering exceptional durability and unfaltering performance.

Selected materials and original processes, researched and optimized to produce the Brembo CCM-R disc, reflect the state of the art in technologies applied to carbon ceramic discs and have led to the creation of a product with superior engineering features.

In addition, the experience acquired in making carbon discs for F1, combined with use of the most innovative computational fluid dynamic (CFD) modelling techniques, has led to the definition of a venting system for the Brembo CCM-R that ensures operating temperature will be controlled with maximum efficiency, under any dynamic condition.